15 mar 2011

Los Angeles with Vittoria.

Mañana me marcho para el primer maraton importante del año, el maraton de Los Angeles sera el primero y mi debut en esta ciudad.
Tengo ganas ya de que sea el domingo para poder correr por Hollywood, Santa Monica y todas las calles y barrios de la segunda ciudad mas importante de Estados Unidos.
Alli ire con los nuevo tubulares de Vittoria! me han llegado hoy y para alli me los llevo........... 32 tubulares que me haran volar esta temporada.

Grazie y see you in Los Angeles.

http://www.vittoria.com/company/sponsoring/


Demà me'n vaig per al primer marató important de l'any, la marató de Los Angeles serà el primer i el meu debut en aquesta ciutat.
Tinc ganes ja de que sigui el diumenge per poder córrer per Hollywood, Santa Monica i tots els carrers i barris de la segona ciutat més important dels Estats Units.
Alla anire amb els nou tubulars de Vittoria! m'han arribat avui i per allà me'ls porto ........... 32 tubulars que em faran volar aquesta temporada.


Grazie i see you in Los Angeles.

http://www.vittoria.com/company/sponsoring/

No hay comentarios:

Archivo del blog . Arxiu del blog .

Visitor´s maps

ip-location