11 ago 2010

World Championships New Zealand 2011

Esta mañana he vuelto a recibir otra gran noticia que hace que todo esfuerzo sea poco. Os dejo a continuación el email que he recibido este misma mañana por parte del seleccionador Juan Carlos.

"Estimado Atleta,

El objeto del presente correo es informarte de tu selección para el Campeonato del Mundo de Atletismo IPC, a celebrar el próximo mes de enero de 2011 en la ciudad de Christchurch en Nueva Zelanda. "

La verdad que había luchado mucho para conseguir estar en el mundial de Nueva Zelanda y aún siendo sincero nunca he tenido duda pero hasta que no te lo confirman no puedes expresar tu alegría aunque está claro que desde el año 2005 que fui convocado para la selección no he dejado de participar en unos campeonatos internacionales y eso hace que mi motivación haga que cada día siga luchando por un sueño en el que año tras año se han ido uniendo más amigos y empresas que hacen que mi profesionalidad ya sea una realidad.

Desde que empecé a viajar con la selección he participado en:

Campeonato de Europa en Espoo, Finlandia 2005

Campeonato del Mundo de Pista Cubierta Bollnas, Suecia 2006

Campeonato de Europa en Goteburgo, Suecia 2006 (estos fueron europeos sin discapacidad en donde sólo las sillas participaron en un 1500mts).

Campeonato del Mundo de Assen, Holanda 2006

Juegos Paralímpicos de Pekín, China 2008

Y decenas de competiciones como la Maratón de Oita, la de Padua, la Media Maratón de Georgia, Oz Day 10 km, Pruebas de pista en América, Australia, Suiza, Japon ... ... ... ... ... ... ...

Dar las gracias al equipo técnico por contar conmigo año tras año y a vosotros por confiar en mí.



Aquest matí he tornat a rebre una altra gran notícia que fa que tot esforç sigui poc. Us deixo més avall l'email que he rebut aquet mateix matí per part del seleccionador Juan Carlos.

"Benvolgut Atleta,

L'objecte del present correu és informar-te de la teva selecció per al Campionat del Món d'Atletisme IPC, a celebrar el proper mes de gener de 2011 a la ciutat de Christchurch a Nova Zelanda. "

La veritat que havia lluitat molt per aconseguir estar al mundial de Nova Zelanda i encara sent sincer mai he tingut dubte pero fins que no t'ho confirmen no pots expressar la teva alegria encara que està clar que des de l'any 2005 que vaig ser convocat per la selecció no he deixat de participar en uns campionats internacionals i això fa que la meva motivació faci que cada dia continui lluitant per un somni en què any rere any s'han anat unint més amics i empreses que fan que la meva professionalitat ja sigui una realitat.

Des que vaig començar a viatjar amb la selecció he participat en:

Campionat d'Europa a Espoo, Finlàndia 2005

Campionat del Món de Pista Coberta Bollnas, Suècia 2006

Campionat d'Europa en Goteburgo, Suècia 2006 (aquets van ser europeus sense discapacitat a on només les cadires van participar en un 1500mts).

Campionat del Món de Assen, Holanda 2006

Jocs Paralímpics de Pequín, Xina 2008

I desenes de competicions com la Marató d'Oita, la de Pàdua, la Mitja Marató de Geòrgia, Oz Day 10 km, Proves de pista a Amèrica, Austràlia, Suïssa, Japo ... ... ... ... ... ... ...

Donar les gràcies a l'equip tècnic per comptar amb mi any rere any i a vosaltres per confiar en mi.

Archivo del blog . Arxiu del blog .

Visitor´s maps

ip-location