27 mar 2009

Endiamo Italia.

Esta tarde viajo para la ciudad italiana de Treviso, sera mi primera maraton del año y a donde vere mi nivel en esta distancia, tambien me servira como preparacion de cara al objetivo mas importante del año que son las maratones de Boston y Londres.
De momento esta confirmada la presencia del vencedor de la semana pasada en Lisboa el suizo Marcel Hug y del sexto clasificado a tan solo 5 segundos de nosotros el australiano Richard Colman,.
Esta semana me ha ido muy los entrenos aunque con un pequeña lesion en el antebrazo izquierdo pero creo que no me impedira correr con todas mis fuerzas en Treviso.

Aquesta tarda viatjo cap a la ciutat italiana de Treviso, sera la meva primera marato de l'any i on vere el meu nivell en aquesta distància, tambe em servira com preparacio de cara a l'objectiu mes important de l'any que són les maratons de Boston i Londres.
De moment esta confirmada la presència del vencedor de la setmana passada a Lisboa el suís Marcel Hug i del sisè classificat a tan sol 5 segons de nosaltres l'australià Richard Colman. Aquesta setmana m'ha anat molt be els entrenaments encara que amb un petita lesio en l'avantbraç esquerre però crec que no tindre cap problema per córrer amb totes les meves forces a Treviso.

Archivo del blog . Arxiu del blog .

Visitor´s maps

ip-location