27 nov 2008

Fotos . Photos .

Os dejo unas fotos de Isabelle de mi y Stephane en el Club La Santa .
Os deixo unes fotos de Isabelle de mi i Stephane al Club La Santa ,








Manlleu , Capital de Ter .

Desde esta temporada que empece este lunes ya no pertenezco al Club Atletisme Blanc i Blau y a partir de ahora despues de la reunion que he tenido con el alcalde de mi pueblo el señor Pere Prat y el regidor de deportes Pep Mas pasare a defender los colores del pueblo de Manlleu en todas las competiciones que hare tanto a nivel nacional e internacional .
Dejo el " Español " despues de dos años con los colores blanquiazules , tengo que agradecer al Joan Montserrat y a Domingo Lopez por el esfuerzo que hicieron en su dia por contar conmigo pero las ultimas circunstancias que han ocurrido en el club por culpa del señor J...... C........ que hizo supuestamente un despilfarro de dinero que a perjudicado al club y que a hecho que se le deba dinero a atletas y tecnicos , a mi aun se me debe una parte importante de dinero pero que sabiendo el problema que a ocurrido no he sido capaz de reclamar a Domingo Lopez ya que el señor C....... es el unico responsable de este problema .
Atletas como Maria Vasco , Teresa Pulido y otros tantos han dejado el mejor club de Cataluña por culpa de un " mafia " que estuvo en el club .
Yo seguire mi camino ahora en Manlleu pero no descarto volver algun dia al club , aunque es cierto que la ilusion de defender a mi pueblo es mayor que cualquier otra cosa y ahora Manlleu sera visto por todo el mundo a traves de mis competicions .
http://www.manlleu.org/


Des de aquesta temporada que vaig començar aquest dilluns ya no pertanyo al Club Atletisme Blanc i Blau i a partir d'ara despres de la reunio que he tingut amb l'alcalde del meu poble el senyor Pere Prat i el regidor d'esports Pep Mas passare a defensar els colors del poble de Manlleu en totes les competicions que fare tant a nivell nacional i internacional .
Deixo el " Espanyol " despres de dos anys amb els colors blanquiblaus , he d'agrair al Joan Montserrat i a Domingo Lopez per l'esforç que van fer en el seu dia per contar amb mi però les ultimes circumstàncies que han ocorregut en el club per culpa del senyor J...... C....... que va fer soposadament un despilfarro de diners que a perjudicat al club i que a fet que se li degui diners a atletes i tecnics , al meu cas se'm deu una part important de diners però que sabent el problema que a ocorregut no he sigut capaç de reclamar a Domingo Lopez ja que el senyor C........ és el unic responsable d'aquest problema .
Atletes com Maria Vasco , Teresa Pulido i altres tants han deixat el millor club de Catalunya per culpa d'un " màfia " que va estar en aquest club .
Jo segueixo el meu camí ara a Manlleu però no descarto tornar algun dia al club , encara que és cert que la ilusio de defensar al meu poble és major que qualsevol altra cosa i ara Manlleu sera vist per tot el mon a traves de les meves competicions .
http://www.manlleu.org/

Archivo del blog . Arxiu del blog .

Visitor´s maps

ip-location