31 dic 2010

Cursa dels Nassos








Esta tarde he disputado la prestigiosa Cursa dels Nassos en Barcelona, como sabéis los entendidos es la más popular de Cataluña y la segunda del país detrás de la mítica San Silvestre Vallecana de Madrid. Este año contaba con 9000 corredores.
La prueba contaba con cuatro atletas paralimpicos y eso hacia presagiar un disputado esprint, así fue, la victoria fue para el Vilatorti Roger Puigbo, seguido de mi, tercero el granolleri Jordi Madera y cuarto el Polaco Tomasz Hamerlak. Todo ellos con el mismo tiempo.

Un buen final de año que me da motivacion de cara a mi participacion en el maraton del Campeonato del Mundo en Chisthchurch, Nueva Zelanda el próximo 30 de enero.

Os dejo unas fotos de Jose Luis Alonso Barros.



Aquesta tarda he disputat la prestigiosa Cursa dels Nassos a Barcelona, com sabeu els entesos és la més popular de Catalunya i la segona del país darrere de la mítica Sant Silvestre Vallecana de Madrid. Aquest any comptava amb 9.000 corredors.
La prova comptava amb quatre atletes paralímpics i això feia presagiar un disputat esprint, així va ser, la victòria va ser per al Vilatorti Roger Puigbo, seguit de mi, tercer el granollerí Jordi Madera i quart l'Polonès Tomasz Hamerlak. Tot ells amb el mateix temps.

Un bon final d'any que em dóna motivació de cara a la meva participació en la marató del Campionat del Món en Chisthchurch, Nova Zelanda el 30 de gener.

Us deixo unes fotos de Jose Luis Alonso Barros.

Feliz 2011. Feliç 2011:

Si cenais en familia disfrutar de ellos, si correis alguna San Silvestre disfrutar a tope y si salis de fiesta y bebeis no conducir y si lo haceis que os pillen por tontos!
Queria destacar lo que para mi ha sido las dos cosas mas importantes que me han pasado en esta decada que termina, 29-8-2008 justo seis años despues de ir en silla de ruedas viajaba para mis primeros Juegos Paralimpicos en Pekin, un sueño cumplido y que para mi a sido algo inexpicable ya que ha sido lo mas grande que me ha pasado en la vida y el 11-07-2010 ESPAÑA se proclamaba Campeona del Mundo!un hecho historico para el pais y para mi que podre contar que yo vi a mi pais ganar un mundial en el deporte rey.

Si sopeu en família gaudir-ne, si corréu alguna Sant Silvestre gaudir al màxim i si sortiu de festa i beveu no conduir i si ho feu que us enxampin per tontos!
Volia destacar el que per a mi ha estat les dues coses més importants que m'han passat en aquesta dècada que acaba, 29-08-2008 just sis anys després d'anar en cadira de rodes viatjava per als meus primers Jocs Paralimpics a Pequin, un somni complert i que per a mi a estat inexpicable ja que ha estat el més gran que m'ha passat en la vida i el 11-07-2010 ESPANYA es proclamava Campiona del Món! un fet històric per al país i per a mi que podré explicar que jo vaig veure el meu país guanyar un mundial en l'esport rei.


http://www.rtve.es/mediateca/videos/20080906/delegacion-espanola-pasea/280932.shtml

http://www.youtube.com/watch?v=VaQJo_AJtcw&feature=related

Archivo del blog . Arxiu del blog .

Visitor´s maps

ip-location