17 abr 2012

Boston Maraton

La peor maraton de mi vida.


Ayer competia en Boston por cuarta vez consecutiva, horas antes la organizacion decidia que daba el dorsal para el 2013 a los corredores que no quisieran correr ya que se preveía que seria un maraton muy, muy caluroso.

Ya en el autobus que nos lleva escoltado por las famosas Harley Davidson de la policia de Boston me dio un par de veces arcadas... pense que seria los nervios o que se yo.

Despues de casi una hora de viaje tocaba preparar la silla, inflar ruedas, ropa... a la hora de inflar las ruedas tuve problemas con la izquierda que me quito bastante tiempo a la hora de calentar y justo media hora de la salida podia subirme a la silla, dar las gracias los japoneses y al manager de Kota por la ayuda.

La salida del maraton ideal para mi ya que es lanzada, se fue el coche y quise coger la rueda del primer grupo, durante un par de kilometros estuve a 100 metros de hacerlo pero me fue imposible. Ya en el 8 me encontraba sin nada de fuerzas pero iba tirando como podia hasta que en el kilometro 27 tuve que parar un par de minutos por culpa de un mareo. Sin fuerzas y sin ganas solo me quedaba la motivacion de ver que no iba solo y que me animaba el poder terminar en un puesto digno a pesar de que aqui no habia otro objetivo que el top 6 y una buena marca.


Ayer senti realmente lo que es un maraton, nunca habia tenido esas sensaciones, kilometros que se me hacian larguísimos, mareos y sobre todo pensamientos de que c... hago yo aqui. Termine mas blanco que la sabana del papa y directo a la piscina del hotel para ver si me despegaba... ya puedo decir que despues de dormir 10:30 del tiron estoy mejor.

Por cierto ayer se termino la carrera con 32 grados de temperatura y el ganador de a pie hizo 2h12, 9 minutos mas que el pasado año, y que es la peor marca desde 1985. Sin duda un maraton para olvidar o recordar!

Esta tarde viajo para Londres!

 
 
 
La pitjor marato de la meva vida.



Ahir vaig competir a Boston per quarta vegada consecutiva, hores abans l'organització decidia que donava el dorsal per al 2013 als corredors que no volguessin córrer ja que es preveia que seria un marato molt, molt calorós.

Ja en l'autobús que ens porta escortat per les famoses Harley Davidson de la policia de Boston em va donar un parell de vegades arcades ... vaig pensar que seria els nervis.

Després de gairebé una hora de viatge tocava preparar la cadira, inflar rodes, roba ... a l'hora d'inflar les rodes vaig tenir problemes amb l'esquerra que em va treure bastant temps a l'hora d'escalfar i just mitja hora de la sortida podia pujar a la cadira, donar les gràcies els japonesos i al mànager de Kota per l'ajuda.


La sortida del marato ideal per mi ja que és llançada, es va anar el cotxe i vaig voler agafar la roda del primer grup, durant un parell de quilòmetres vaig estar a 100 metres de fer-ho però em va ser impossible. Ja en el 8 em trobava sense res de forces però anava tirant com podia fins que al quilòmetre 27 vaig haver de parar un parell de minuts per culpa d'un mareig. Sense forces i sense ganes només em quedava la motivació de veure que no anava sol i que m'animava el poder acabar en un lloc digne tot i que aquí no hi havia altre objectiu que el top 6 i una bona marca.


Ahir sentit realment el que és un marato, mai havia tingut aquestes sensacions, quilòmetres que em feien llarguíssims, marejos i sobretot pensaments que c ... faig jo aquí. Vaig acabar més blanc que la sabana del papa i directe a la piscina de l'hotel per veure si em desenganxava ... ja puc dir que després de dormir 10:30 seguides estic millor.


Per cert ahir es va acabar la carrera amb 32 graus de temperatura i el guanyador de peu va fer 2h12, 9 minuts més que l'any passat, i que és la pitjor marca des de 1985. Sens dubte un marato per oblidar o recordar!

Aquesta tarda viatjo per a Londres!

Archivo del blog . Arxiu del blog .

Visitor´s maps

ip-location