16 oct 2010

After Chicago.

Después de mi gran resultado en Chicago ya me encuentro aclimatado al horario europeo y sobre todo entrenando con total normalidad y me sorprende la pronta recuperación que he tenido después del maratón.

Durante una semana estará mi amigo Alain Fuertes entrenando conmigo y así ayudarme a la puesta punto de cara a la maratón de Nueva York. Me viene muy bien tenerlo de liebre pues en con la handbike hace que me esfuerce mucho más para poder seguirlo con mi silla.

Mañana competiremos los dos en el Triatlón de Barcelona en el relevo de ciclismo en dos equipos diferentes de los tres que ha organizado la Federación Catalana para personas con discapacidad y así promocionar el deporte en un evento tan importante



Després del meu gran resultat a Chicago ja em trobo aclimatat a l'horari europeu i sobretot entrenant amb total normalitat i em sorprèn la ràpida recuperació que he tingut després de la marató.

Durant una setmana estarà el meu amic Alain Fuertes entrenant amb mi i així ajudar-me a la posada punt amb vista a la marató de Nova York. Em va molt bé tenir-lo de llebre doncs ell amb la handbike fa que m'esforci molt més per poder seguir amb la meva cadira.

Demà competirem tots dos al Triatló de Barcelona en el relleu de ciclisme en dos equips diferents dels tres que ha organitzat la Federació Catalana per a persones amb discapacitat i així promocionar l'esport en un esdeveniment tan important

Archivo del blog . Arxiu del blog .

Visitor´s maps

ip-location