8 mar 2008

It´s ok.

Esta tarde he disputado mi primera prueba seria de la temporada , aunque no iba con la motivacion de una carrera internacional , era una prueba para poder acceder a la minima de Pekin . La carrera a ido normal , bien porque he conseguido un tiempo de 11.03 en el 5000 mts totalmente solo , que aunque a 51 segundos de mi marca personal ( Record de España ) y a 39 de la minima para Pekin , saco la conclusion que era mi primera carrera y sabiendo que mi pruebas es la maraton o pruebas de asfalto y que no habia preparado nada la pista . Lo malo es que no he podido seguir el ritmo de mis compañeros que han sido mas rapido en la salida de lo que me esperaba .
La semana que viene compito en el Campeonato de Mundo de Media Maraton en Lisboa y en la que intentare batir el Record de España de la distancia ( 43.43 ) , la ruta es mi punto fuerte y hay la cosa cambiara .

Aquesta tarda he disputat la meva primera prova seriosa de la temporada , encara que no anava amb la motivacio d'una carrera internacional , era una prova per a poder accedir a la minima de Pekin . La carrera a anat normal , bé perquè he aconseguit un temps de 11.03 en el 5000 mts totalment sol y amb un fort vent , que encara que a 51 segons de la meva marca personal ( Record d'Espanya ) i a 39 de la minima per Pekin , trec la conclusio que era la meva primera carrera i sabent que la meva prova és la marato o proves d'asfalt i que ni habia preparat la pista . L'inconvenient és que no he pogut seguir el ritme dels meus companys que ha estat mes rapid la sortida de l'esperat .
La setmana que ve competeixo en el Campionat de Món de Mitja Marato a Lisboa i a la qual intentare aconseguir el Record d'Espanya de la distància ( 43.43 ), la ruta és el meu punt fort i aqui sera totalment diferent .

Nuevo video . Nou video .

Video espectacular del esprint final de la Maraton de Los Angeles . El que queda segundo llebava un buen rato con la rueda delantera pinchada .

Video espectacular del esprint final a la Marato de Los Angeles . El que arriba segon portabava un bon rato amb la roda davantera punchada .

http://video.knbc.com/player/?id=224738

Archivo del blog . Arxiu del blog .

Visitor´s maps

ip-location