17 oct 2010

Primeros en el Triatlon de Barcelona. Primers al Triatlo de Barcelona.






Victoria en el Triatlón de Barcelona.

Esta mañana he disputado el triatlón de Barcelona por equipos en la distancia sprint. La Federación Catalana para deportes con discapacidad física quiso promocionar el deporte con discapacidad en un evento como el triatlón y formo tres equipos con 9 deportistas con diferentes discapacidades.

Mi equipo estaba formado por Sarai Gascon en la natación, Campeona Paralímpica en Pekín y única mujer discapacitada, yo forme parte en ciclismo a pesar de no se mi deporte y el último relevo lo protagonizo mi amigo y también campeón paralímpico en Sydney en los 5000 mts Ivan Hompanera.

Por la parte que me toca estoy súper contento pues no sabía cómo iba a reaccionar con la handbike, como sabéis mi deporte es el atletismo aunque suelo entrenar con la handbike los entrenos aeróbicos pero después de la marca de hoy me he quedado sorprendido de la velocidad media que he conseguido.
Mi relevo era de 22 km y he conseguido bajar de 40 minutos y a una media de casi 34km/h que demuestra que no ando nada mal en este deporte!

Dar las gracias a Toni Ganyet, a la Federacio Catalana y a los componentes del equipo Sarai Gascon e Ivan Hompanera por el esfuerzo realizado para ganar y otros por organizar el evento.




Victòria al Triatló de Barcelona.

Aquest matí he disputat el triatló de Barcelona per equips en la distància esprint. La Federació Catalana per a esports amb discapacitat física va voler promocionar l'esport amb discapacitat en un esdeveniment com el triatló i va formar tres equips amb 9 esportistes amb diferents discapacitats.

El meu equip estava format per Sarai Gascon en la natació, Campiona Paralímpica a Pequín i única dona discapacitada, jo feia el relleu de ciclisme tot i no es el meu esport i l'últim relleu el va protagonitzar el meu amic i també campió paralímpic a Sidney en els 5000 mts Ivan Hompanera.

Per la part que em toca estic super content ja que no sabia com havia de reaccionar amb la handbike, com sabeu el meu esport és l'atletisme encara que a vegades entreno amb la handbike els entrenaments aeròbics però després de la marca d'avui m'he quedat sorprès de la velocitat mitjana que he aconseguit.
El meu relleu era de 22 km i he aconseguit baixar de 40 minuts i a una mitjana de gairebé 34km/h que demostra que no vaig gens malament en aquest esport!

Donar les gràcies a Toni Ganyet, a la Federacio Catalana i als components de l'equip Sarai Gascon i Ivan Hompanera per l'esforç realitzat per guanyar i altres per organitzar l'esdeveniment.

Archivo del blog . Arxiu del blog .

Visitor´s maps

ip-location