1 abr 2012

Three Marathon





Tres maratones, tres semanas en tres continentes.

Tengo el placer de confirmar mi participación en las 3 maratones de primavera más importantes del calendario mundial. Boston, Londres y Seul serán escenario de mi objetivo en el mes de abril.
A pesar de su proximidad, que dificulta la correcta recuperación en tan corto plazo de tiempo he preparado la participación en los tres eventos, intentando superar mi mejor clasificación del año anterior. “Este año he mejorado mi posición sobre la silla y hemos realizado cambios de los guantes de competicion, que me hacen ser optimista sobre los resultados posibles”.

“Es un gran reconocimiento como atleta profesional que estos tres eventos muestren tanto interés por mi participación, pero contrasta con otra realidad”. “Es un deporte que en nuestro país todavía no tiene el prestigio que merece, a pesar de tener grandes corredores en los podios internacionales habitualmente.”

Tras mi larga concentracion en Sands Beach (Lanzarote) continuando en Manlleu y con dos competiciones, Treviso y Lisboa, y con un total de 3600 kilometros acumulados desde diciembre intentare buscar una gran marca que me de la opcion de poder participar en los Juegos Paralimpicos de Londres.
1- La gira empezara el lunes 16 de abril en la Maraton de Boston (USA), este maraton es la que mejor se adapta a mis condiciones y por eso junto a Nueva York la que mas ilusion le hace. En Boston buscare hacer una gran marca.
2- La siguiente maraton sera el domingo 22 de abril en Londres (UK), sin duda la mejor maraton de Europa y junto a Nueva York la que mas elite reune. Es un circuito con muchas curvas y cambios de ritmos que a pesar de no ser mi fuerte intentare luchar por el Top Ten.
3- El ultimo sera el 29 de abril con la maraton internacional en silla de ruedas que se celebra en la capital de Corea del Sur.
Esta es solo para silla de ruedas y es la segunda mas importante del continente asiatico despues de Oita, Japon. Esta carrera es espectacular ya que cierran la ciudad de Seul para unas 100 sillas de atletismo y mas de 500 personas con discapacidad que corren una carrera de 5 kilometros solidarios acompañados o empujados por familiares o amigos y todo eso con la meta en el mismisimo Estadio Olimpico de Seul 1988.
Tres maratons, tres setmanes en tres continents.

Tinc el plaer de confirma la meva participació en les 3 maratons de primavera més importants del calendari mundial. Boston, Londres i Seül seran escenari del meu objectiu en el mes d'abril.
Malgrat la seva proximitat, que dificulta la correcta recuperació en tan curt termini de temps he preparat la participació en els tres esdeveniments, intentant superar la millor classificació de l'any anterior. "Aquest any he millorat la meva posició sobre la cadira i hem cambiat el guants de competicio, que em fan ser optimista sobre els resultats possibles".
"És un gran reconeixement com a atleta professional que aquests tres esdeveniments mostrin tant d'interès per la meva participació, però contrasta amb una altra realitat". "És un esport que al nostre país encara no té el prestigi que mereix, tot i tenir grans corredors en els podis internacionals habitualment."
Després de la llarga concentracio a Sands Beach (Lanzarote) continuant a Manlleu y dues competicions, Treviso i Lisboa, amb un total de 3600 quilòmetres desde decembre intentaré buscar una gran marca que em doni la opció de poder participar en els Jocs Paralimpics de Londres.
1 - La gira començarà el dilluns 16 d'abril a la Marato de Boston (USA), aquest marato és la que millor s'adapta a les meves condicions i per això al costat de Nova York la que més il · lusió li fa. A Boston buscare fer una gran marca.http://www.baa.org/

2 - La següent marato serà el diumenge 22 d'abril a Londres (UK), sens dubte la millor marato d'Europa i al costat de Nova York la que més elit reuneix. És un circuit amb molts revolts i canvis de ritmes que tot i no ser el meu fort intentaré lluitar pel Top Ten.
http://www.virginlondonmarathon.com/

3 - L'últim serà el 29 d'abril amb la marato internacional en cadira de rodes que se celebra a la capital de Corea del Sud.Aquesta és només per cadira de rodes i és la segona més important del continent asiàtic després de Oita, Japó. Aquesta cursa és espectacular ja que tanquen la ciutat de Seül per a unes 100 cadires d'atletisme i més de 500 persones amb discapacitat que corren una cursa de 5 quilòmetres solidaris acompanyats o empesos per familiars o amics i tot això amb la arribada al mismisim Estadi Olímpic de Seül 1988.http://www.seoul-wheelchairmarathon.or.kr/eng_htm/index.htm

Archivo del blog . Arxiu del blog .

Visitor´s maps

ip-location