29 mar 2009

Lluvia. Pluja.









Esta mañana he disputado la maraton de Treviso con un fuerte viento y sobre todo con una intensa lluvia que no ha dejado de parar durante los 42,192 metros.
Un cuarto puesto que me deja un mal sabor de boca pues aspiraba al segundo puesto pero esta claro que la lluvia no es mi fuerte y hoy me ha vencido atletas que ha priori los tenia que haber ganado. El ganador ha sido el vencedor de la semana pasada en Lisboa el suizo Marcel Hug seguido del australiano Richard Colman ( sexto en Lisboa ) y de un italiano.
Los tiempos oficiales aun no han salido pero con la lluvia seguro que no han sido muy buenos.

Aquest matí he disputat la marato de Treviso amb un fort vent i sobretot amb una intensa pluja que no ha deixat de parar durant els 42,192 metres.
Una cuart lloc que em deixa un mal sabor de boca doncs aspirava al segon lloc però esta clar que la pluja no és el meu punt fort i avui m'ha vençut atletes que ha priori els tenia que haver guanyat. El guanyador ha estat el vencedor de la setmana passada a Lisboa el suís Marcel Hug seguit de l'australià Richard Colman ( sisè a Lisboa ) i d'un italià.
Els temps oficials encara no han sortit però amb la pluja segur que no han estat molt bons.

Archivo del blog . Arxiu del blog .

Visitor´s maps

ip-location