9 jul 2012

Diamond League

Hoy me ha llegado una invitacion para correr el proximo 14 de julio en la Diamond League de Londres! como sabeis los entendido es la Champions League del atletismo. En ella podemos ver a los mejores del planeta como Usain Bolt, Kenenisa Bekele, Asafa Powell... Podre ver en directo el duelo de los 100 metros de Tyson Gay y Asafa Powell.

La distancia sera un 800 mts, corta y explosiva para mi pero aunque quede ultimo esto es una oportunidad que no puedo desaprovechar y alli estare para que me hagan correr los mejores atletas de la especialidad.

He tenido el honor de participar dos veces en Paris y una en Laussane y puedo confirmar que solo las maratones de Nueva York y Londres y los Juegos Paralimpicos estan a la altura de estos eventos deportivos.
Esto si que motiva!
Avui m'ha arribat una invitació per córrer el proper 14 de juliol a la Diamond League de Londres! com sabeu els que enteneu és la Champions League de l'atletisme. Hi podem veure els millors del planeta com Usain Bolt, Kenenisa Bekele, Asafa Powell ... Podre veure en directe el duel dels 100 metres de Tyson Gay i Asafa Powell.
La distància serà un 800 mts, curta i explosiva per mi però encara que quedi últim això és una oportunitat que no puc desaprofitar i alla anire perquè em facin córrer els millors atletes de l'especialitat.
He tingut l'honor de participar dues vegades a París i una a Laussane i puc confirmar que només les maratons de Nova York i Londres i els Jocs Paralimpics estan a l'alçada d'aquests esdeveniments esportius.
 
Això si que motiva!

Archivo del blog . Arxiu del blog .

Visitor´s maps

ip-location