11 ago 2009

Strong.

Perdonad por estos dias no escribir como vengo haciendo a menudo pero entre los entrenos, la nueva web, que pometre, cosas personales, la conexion en Petxina no es muy buena y otras cosas que no vienen a cuento no he podido hacedlo como me fuera gustado.
La verdad que en estas semanas estoy diseñando junto a Felipe de Ortoracing la nueva handbike que creo que en unas semanas ya estara lista, mi posible participacion en un triatlon a mediados de octubre, la busqueda de nuevos patrocinadores, los entrenos que para mi es lo mas importante incluyendo los descansos. Ha hecho que estos dias este un poco desconectado del mundo cibernetico.
Solo decir que mi nivel en estos momentos es muy bueno despues de empezar la tercera semana de entrenamientos despues del paron de nueves dias en julio.

Estoy entrenando bastante con Vicente Arzo, que para mi es un de los grandes amigos que he conocido en este mundillo, estoy quedando bastante con Gabi para hablar de entrenamientos y otras cosas y cada vez que puedo me voy para Gandia a desconectar.

Perdoneu per aquests dies no escriure com vinc fent sovint però entre els entrenaments, la nova web, que estara molt be, coses personals, la connexió a Petxina no és molt bona i altres coses que no vénen al cas no he pogut feu-ho com em fora agradat .
La veritat que en aquestes setmanes estic dissenyant al costat de Felipe de Ortoracing la nova handbike que crec que en unes setmanes ja estara llista, la meva possible participació en un triatló a mitjans octubre, la recerca de nous patrocinadors, els entrenaments que per a mi és el més important incloent els descansos. Ha fet que aquests dies estigui una mica desconnectat del món cibernètic.
Només dir que el meu nivell en aquests moments és molt bo després de començar la tercera setmana d'entrenaments després de l'aturada de nous dies al juliol.

Estic entrenant bastant amb Vicente Arzo, que per mi és un dels grans amics que he conegut en aquest món, estic quedant prou amb Gabi per parlar d'entrenaments i altres coses i cada vegada que puc me'n vaig per Gandia a desconnectar.

Archivo del blog . Arxiu del blog .

Visitor´s maps

ip-location