28 ago 2008

Go to Beijing 2 .

Hola a todos , mañana viernes 29 por la noche a eso de las 8.30 en la television comarcal El 9 TV saldra una entrevista que me han realizado hoy en el programa La Terraza presentado por Marta Simón.
http://www.el9nou.cat/el9tv1.php

Tambien os quiero dejar un link de una web que trabaja para el Comite Paralimpico Internacional que retransmitirá todo los juegos en directo y solo hay que inscribirse con nombre , apellidos y email , es gratuita .
http://player26.narrowstep.tv/assets/players/3206/html/index.html


Hola a tots , demà divendres 29 a la nit a això de les 8.30 a la televisio comarcal El 9 TV sortira una entrevista que m'han realitzat avui al programa La Terrassa presentat per Marta Simón.
http://www.el9nou.cat/el9tv1.php

Tambe us vull deixar un enllaç d'una web que treballa per al Comite Paralimpic Internacional que retransmetrà tot els jocs en directe i solament cal inscriure's amb nom , cognoms i email , és gratuïta .
http://player26.narrowstep.tv/assets/players/3206/html/index.html

29 de agosto , 29 d´agost .


Seis años despues .
El 29 de agosto del 2002 tuve una accidente de bicicleta cuando entrenaba para un duatlon , eso hizo que no pudiera utilizar las extremidades inferiores de por vida justo seis años despues un 29 de agosto del 2008 sale el avion para mis primeras Paralimpiadas .
No se como expresar mi sentimientos , deciros que durante estos 5 años de practica deportiva nadie me ha regalado nada y todo eso a sido gracias a mi esfuerzo y dedicacion durante los frio inviernos y calurosos veranos , esos dias de fiestas como 24 , 25 o 31 de diciembre y 1 de enero que la gente esta de fiesta y tu estas durmiendo temprano para entrenar al dia siguiente sin tener conocimiento del dia que es ya que en tu cabeza solo pasa que mañana tienes que entrenar , lesiones , problemas y tantas cosas que te sale de imprevisto y que tienes que superar dia a dia .
Tambien quiero mencionar que no solo mi esfuerzo es posible para realizar lo conseguido y que hay detras hay un equipo que estan hay y no quiero pasar sin mencionarlas ya que ellos forman parte del equipo . Mis padres , mi hermana Marisa , familia , amigos , conocidos y desde los dos ultimos años los que se han unido a ese proyecto de futuro que han sido mis patrocinadores Asics , Spiuk , Compex , http://www.ortoracing.com/ , Ayuntament de Manlleu , Recuperat-ion , Schwalbe y Invacare , mi club A.E Blanc i Blau y lo mas importante en ella a sido mi entrenador Gabi .
Quiero dar las gracias a toda esa gente que me sigue y se alegra de mis triunfos y aprovechar la ocasion para deciros que mi carrera es una maraton y en estos seis años solo he corrido diez kilometros y que aun queda muchas alegrias que dar a todos los mencionados y a esa gente que con los años espero que se suma a esta aventura que tome despues de un cambio de vida de 180 grados .
Os dejo mi horario de competicion y deciros que el sabado dia 6 de septiembre a las 2 del mediodia renstramitiran television española la ceremonia de apertura de los juegos en directo .
Sis anys despres .
El 29 d'agost del 2002 vaig tenir un accident de bicicleta quan entrenava per un duatlo , això va fer que no pogués utilitzar les extremitats inferiors per tota la vida just sis anys despres un 29 d'agost del 2008 surt l´avio per les meves primeres Paralimpiades .
No ho se com expressar el meu sentiments , dir-vos que durant aquests 5 anys de practica esportiva ningú m'ha regalat res i tot això a estat gràcies al meu esforç i dedicacio durant els freds hiverns i calorosos estius , aquests dies de festes com 24 , 25 , 31 de desembre i 1 de gener que la gent esta de festa i tu estas dormint d´hora per a entrenar al dia següent sense tenir coneixement del dia que és ja que en el teu cap solament passa que demà has d'entrenar , lesions , problemes i tantes coses que et surten de imprevist i que tens que superar dia a dia .
Tambe vull esmentar que no solament el meu esforç és possible per a realitzar l'aconseguit i que hi ha darrera una gent que esta amb mi i no vull passar sense esmentar-les ja que ells formen part de l'equip
Els meus pares , la meva germana Marisa ,família , amics , coneguts y desde els dos ultims anys s'han unit a aquest projecte de futur els meus patrocinadors Asics , Spiuk , Compex , http://www.ortoracing.com/ , Ajuntament de Manlleu , Recuperat-ion , Schwalbe i Invacare , el meu club A.E Blanc i Blau i lo mes important en ella a estat el meu entrenador Gabi .
Vull donar les gràcies a tota aquesta gent que em segueix i s'alegra dels meus triomfs i aprofitar la ocasio per a dir-vos que la meva carrera és una marato i en aquests sis anys solament he corregut deu kilometres i que encara queda moltes alegries que donar a tots els esmentats i a aquesta gent que amb els anys espero que es sumi a aquesta aventura que vaig prende despres d'un canvi de vida de 180 graus .
Os deixo el meu horari de competicio y dir-vos que el dissabte dia 6 de septembre a les 2 del migdia televisio Espanyola fara en directe la apertura dels jocs .

Archivo del blog . Arxiu del blog .

Visitor´s maps

ip-location