31 dic 2010

Feliz 2011. Feliç 2011:

Si cenais en familia disfrutar de ellos, si correis alguna San Silvestre disfrutar a tope y si salis de fiesta y bebeis no conducir y si lo haceis que os pillen por tontos!
Queria destacar lo que para mi ha sido las dos cosas mas importantes que me han pasado en esta decada que termina, 29-8-2008 justo seis años despues de ir en silla de ruedas viajaba para mis primeros Juegos Paralimpicos en Pekin, un sueño cumplido y que para mi a sido algo inexpicable ya que ha sido lo mas grande que me ha pasado en la vida y el 11-07-2010 ESPAÑA se proclamaba Campeona del Mundo!un hecho historico para el pais y para mi que podre contar que yo vi a mi pais ganar un mundial en el deporte rey.

Si sopeu en família gaudir-ne, si corréu alguna Sant Silvestre gaudir al màxim i si sortiu de festa i beveu no conduir i si ho feu que us enxampin per tontos!
Volia destacar el que per a mi ha estat les dues coses més importants que m'han passat en aquesta dècada que acaba, 29-08-2008 just sis anys després d'anar en cadira de rodes viatjava per als meus primers Jocs Paralimpics a Pequin, un somni complert i que per a mi a estat inexpicable ja que ha estat el més gran que m'ha passat en la vida i el 11-07-2010 ESPANYA es proclamava Campiona del Món! un fet històric per al país i per a mi que podré explicar que jo vaig veure el meu país guanyar un mundial en l'esport rei.


http://www.rtve.es/mediateca/videos/20080906/delegacion-espanola-pasea/280932.shtml

http://www.youtube.com/watch?v=VaQJo_AJtcw&feature=related

No hay comentarios:

Archivo del blog . Arxiu del blog .

Visitor´s maps

ip-location