21 abr. 2009

PowerBar

PowerBar,nuevo patrocinador del deportista Rafael Botello
La marca tambien patrocina muchos esdevenimientos deportivos de alto nivel
Desde este fin de semana el deportista manlleuenc Rafael Botello cuenta con un nuevo patrocinador. Se trata de la marca americana PowerBar, a través de su importador en España Vicsports. Se trata d’una marca de productos energéticos para deportistas, que también patrocina diferentes acontecimientos d’alto nivel como el maratón de Nueva York y de Boston o l’Ironman de Hawai, entre muchas otras. PowerBar también es esponsor principal de deportistas consagrados, como por ejemplo el recordman mundial de maratón Haile Grebeselassie. Rafael Botello afirma estar muy contento de que “la marca se haya fijado en mí. Es un orgullo que una marca tan conocida y con los mejores productos en su sector, cuente conmigo para mi carrera profesional”. el deportista participará hoy lunes al maratón de Boston y domingo que viene en Londres. En los dos acontecimientos ya lucirá la marca y los productos, como la bebida energética, las barritas y los geles. “Espero que me den la fuerza para conseguir un buen resultado en las dos competiciones”.
Manlleu, abril de 2009.


PowerBar, nou patrocinador de l’esportista Rafael Botello
La marca també patrocina molts esdeveniments esportius d’alt nivell
Des d’aquest cap de setmana l’esportista manlleuenc Rafael Botello compta amb un nou patrocinador. Es tracta de la marca americana PowerBar, a través del seu importador a Espanya Vicsports. Es tracta d’una marca de productes energètics per esportistes, que també patrocina diferents esdeveniments d’alt nivell com la marató de Nova York i de Boston o l’Ironman de Hawaii, entre molts d’altres. PowerBar també és l’esponsor principal d’esportistes consagrats, com ara el recordman mundial de marató Haile Grebeselassie.
Rafael Botello afirma estar molt content de que “la marca s’hagi fixat en mi. És un orgull que una marca tant coneguda i amb els millors productes en el seu sector, compti amb mi per a la meva carrera professional”.
L’esportista participarà avui dilluns a la marató de Boston i diumenge que vé a Londres. En els dos esdeveniments ja lluirà la marca i els productes, com la beguda energètica, les barretes i els gels. “Espero que em donin la força per aconseguir un bon resultat en les dues competicions”.
Manlleu, abril de 2009

No hay comentarios:

Archivo del blog . Arxiu del blog .

Visitor´s maps

ip-location