27 sept 2008

Todo sigue igual . Tot segueix igual .

Despues de los juegos la vida continua ...........Ya me encuentro entrenando para terminar las ultimas tres competiciones que me quedan del año , creo que estoy bien despues del maraton , la caida , el viaje , jet lag y tantas cosas que se te suman cuando algo no te a salido bien .Estoy bien de forma y espero que esas sensaciones se vean recompensadas la semana que viene en Newcastle ( Inglaterra ) .

Despres dels jocs la vida contínua ........... Ja em trobo entrenant per a acabar les ultimes tres competicions que em queden de l'any , crec que estic bé despres de la marato , la caiguda , el viatge , jet lag i tantes coses que se't sumen quan alguna cosa no t'a sortit bé . Estic bé de forma i espero que aquestes sensacions es vegin recompensades la setmana que ve a Newcastle ( Anglaterra ) .

No hay comentarios:

Archivo del blog . Arxiu del blog .

Visitor´s maps

ip-location