28 sept 2008

Sub 3h




Esta mañana se a disputado la Maraton de Berlin , en ella participaba la mitad de mi .
Mi primo hermano o hermano primo David Botello Jimenez ( mismos apellidos y todo ) conseguia su objetivo de bajar de las tres horas , 2h56,30 y a quedado el 956 de 25000 personas finalistas . Desde mayo de este año me dijo que queria que le ayudara con mis pocos conocimientos de entrenamientos en este deporte a lograr su sueño de bajar de las tres horas .
Esta mañana lo ha conseguido y encima se a acercado al tiempo que le dije en la planificacion 2h56 al final a sido 2h56,30 aunque me a dicho via telefonica que el ultimo kilometro pudo apretar mas pero el miedo al no terminar le hizo ser precavido .
En la categoria de silla de ruedas gano mi idolo Heinz Frei y ya son 18 años ganando esa prueba .

Aquest matí s'a disputat la Marato de Berlin , en aquesta participava la meitat de mi .
El meu cosi germà o germà cosi David Botello Jimenez ( mateixos cognoms i tot ) conseguia el seu objectiu de baixar de les tres hores , 2h56,30 i a quedat el 956 de 25000 persones . Des de maig d'aquest any em va dir que volia que li ajudés amb els meus pocs coneixements en entrenaments en aquest esport a assolir el seu somni de baixar de les tres hores .
Aquest matí ho ha aconseguit i s'a acostat al mateix temps que li vaig dir a la planificacio 2h56 al final a estat 2h56,30 encara que m'a dit via telefonica que l'ultim quilometre va poder apretar mes però la por al no acabar li va fer ser previngut .
A la categoria de cadira de rodes a guanyat al meu idol Heinz Frei i ya porta 18 anys guanyant-la .

No hay comentarios:

Archivo del blog . Arxiu del blog .

Visitor´s maps

ip-location