15 ago. 2008

C.A.R de Sierra Nevada 3







Cuando me faltan 10 dias para finalizar mi concentracion en el Centro de Alto Rendimiento de Sierra Nevada ya os puedo decir que en mi vida habia estado tan fuerte y con unas analitica perfectas que a mi mismo me han sorprendido , aun me queda unos entrenos pero estos ya empiezan a ser mas suaves y ahora es cuando empiezo a disfrutar de este deporte tan duro pero a la vez tan recompensado .
Quan em falten 10 dies per a finalitzar la meva concentracio al Centre d'Alt Rendiment de Serra Nevada ja us puc dir que a la meva vida habia estat tan fort i amb unes analitica perfectes que a mi mateix m'han sorprès , encara em queda uns entrenaments però aquests ja comencen a ésser mes suaus i ara és quan començo a gaudir d'aquest esport tan dur però alhora tan recompensat .



3 comentarios:

green card lottery dijo...

Yuts, daw palagpat imo blog.

lotto online dijo...

Your blog is very creative, when people read this it widens our imaginations.

super lotto dijo...

We should have a great day today.

Archivo del blog . Arxiu del blog .

Visitor´s maps

ip-location