Séptimo en Laussane.
Este pasado jueves participe en el mítico meeting de Laussane, Athletissima es unos de los mejores meeting del mundo y perteneciente a la Diamond League. Otra vez tuve la oportunidad de compartir meeting con Usain Bolt, Budisha………….. Lo mejor de lo mejor a nivel mundial y a donde solo tres españoles tuvimos la oportunidad de asistir Luis Alberto Marco, el mejor atleta nacional en 800 mts y Angel Mullera de Lloret de Mar y sin duda el futuro del 3000 mts obstáculos a nivel nacional y europeo y para no fallar un atleta en silla de ruedas que hace que este pais siga representado a nivel mundial.
La carrera fue como me imaginaba, rápida desde principio y sufriendo desde el disparo. Al final un séptimo puesto que me sabe a gloria pues se que un 1500 mts es una distancia corta pero soy consciente de que estar en estos eventos vale más que el saber de que no hay opciones de una buena posición. El vencedor fue el recordman mundial de la distancia el suizo Marcel Hug, seguido del francés Julien Casoli finalista en Pekín y el tercero fue mi amigo David Weir de Inglaterra y campeón paralímpico.
Otra experiencia que he podido aprovechar y ahora a entrenar 6 días mas para volver a competir en otra Diamond League pero esta vez en Paris por segundo año consecutivo.
Setè a Laussane.
Aquest passat dijous vaig participar en el mític meeting de Laussane, Athletissima és un dels millors meeting del món i que pertany a la Diamond League. Una altra vegada vaig tenir l'oportunitat de compartir meeting amb Usain Bolt, Budisha ... ... ... ... .. El millor del millor a nivell mundial i on només tres espanyols vam tenir l'oportunitat d'assistir Luis Alberto Marco, el millor atleta nacional en 800 mts i Angel Mullera de Lloret de Mar i sens dubte el futur del 3000 mts obstacles a nivell nacional i europeu i per no fallar un atleta en cadira de rodes que fa que aquest país segueixi representat a nivell mundial.
La cursa va ser com m'imaginava, ràpida des de principi i patint des del tret. Al final un setè lloc que em sap a glòria ja que es que un 1500 mts és una distància curta però sóc conscient d'estar en aquests esdeveniments val més que el saber que no hi ha opcions d'una bona posició. El vencedor va ser el recordman mundial de la distància el suís Marcel Hug, seguit del francès Julien Casoli finalista a Pequín i el tercer va ser el meu amic David Weir d'Anglaterra i campió paralímpic.
Una altra experiència que he pogut aprofitar i ara a entrenar 6 dies més per tornar a competir en una altra Diamond League però aquesta vegada a París per segon any consecutiu.
Volver a la web.
10 jul 2010
Suscribirse a:
Entradas (Atom)
Archivo del blog . Arxiu del blog .
-
►
2016
(17)
- ► septiembre (1)
-
►
2011
(95)
- ► septiembre (10)
-
▼
2010
(122)
- ► septiembre (11)
-
►
2009
(151)
- ► septiembre (6)
-
►
2008
(172)
- ► septiembre (31)